Cild - klok geïnduceerde lucide dromen techniek



Cild, of Klok Induced Lucid Dreams, zijn dromen waar je een klok gebruiken om helderheid te induceren. Er zijn een paar verschillende manieren om te dromen met behulp van klokken te induceren. Een daarvan is een zeer traditionele optie voor lucide dromen, en de andere brengt de instelling van uw mobiele telefoon wekker. Hier is wat je moet weten over cild, dat is een solide inductie techniek die zou kunnen werken voor je.
Cild is misschien wel een van de oudste technieken in het boek - minstens zo lang als digitale klokken rond zijn geweest! Analoge klokken hebben de neiging om te bewegen in een vrij voorspelbare manier in lucide dromen, maar digitale klokken, om wat voor reden, niet doen. In veel van de traditionele lucide dromen boeken, zullen ze je vertellen om uw digitale klok te gebruiken voor een reality check als je er een in uw buurt te vinden.
Kortom, je gewoon kijkt naar de klok, kijk weg, en kijken terug naar de klok. Als de tijd onverwacht is veranderd, je bent in een droom, en je kunt cild gebruiken om lucide te worden.
Klokken zijn een vrij gemeenschappelijke droom symbool ook, dus zelfs analoge klokken kan worden gebruikt voor cild op de juiste manier. Als je merkt dat je droomt veel dromen waarin klokken spelen een grote rol, kunt u beginnen met het trainen van jezelf om een ​​reality check wanneer je ziet klokken doen.
Er was een tijd in mijn leven toen ik gestrest over tijd, dus klokken altijd een deel van mijn dromen zou zijn, het leek. Dus, heb ik besloten om te gebruiken dat mijn voordeel met cild. Elke keer zag ik een klok tijdens de dag, zou ik een reality check te doen. In slechts een paar weken, had ik mezelf goed genoeg dat ik de realiteit te controleren wanneer klokken waren te zien in mijn dromen opgeleid. Het was een grote doorbraak voor mij, en ik was in staat om te gebruiken cild lucide te worden vaker alsook om te beginnen met het leren van droom controlemethoden dat stond me toe om mijn dromen minder stress en meer rustgevende maken.
Lucide dromen technieken worden altijd in ontwikkeling met dromers. Onlangs hebben mensen begonnen met behulp van hun mobiele telefoons voor cild. Terecht, dit kan zowel worden genoemd Klok of Mobiel Induced Lucid Dreaming. Sommige dromers beginnen hun mobiele telefoons, ingesteld op trillen gebruiken, om ze wakker tijdens de nacht, zodat ze vervolgens kunnen vallen weer in slaap en hebben een meer lucide droom. Dit is hetzelfde als met behulp van een wekker om je wakker. Echter, voor degenen die moeite weer in slaap te gaan hebben, kan het beter werken omdat de trillingen kunnen niet wakker je de hele weg.
Als er trillingen u niet wakker helemaal niet, dan kunt u ook uw mobiele telefoon koppelen aan uw lichaam op een bepaalde manier, wanneer je naar bed gaat. Uw mobiele telefoon kan worden ingesteld op trillen, en je zult de trillingen tijdens de REM-slaap te voelen als je het goed timen.
www.pinterest.com
Voor een paar dagen voordat je het probeert, zult u wilt uw mobiele wekker te trillen op dezelfde plek tijdens de dag in te stellen, zodat cild zal 's nachts werken. Elke keer als het afgaat, het uitvoeren van een reality check. Dan zal het een droom signaal in uw dromen.
Blijkbaar, nieuw onderzoek toont aan dat de visuele en tactiele signalen zijn beter dan hoorbare signalen voor het opwekken van lucide dromen, zodat de vibratie techniek met behulp cild kan echt goed voor je werken!
Helaas, ik gebruik mijn mobiele telefoon op trillen om daadwerkelijk me wakker in de ochtend, zodat deze techniek werkt niet voor mij, want mijn trillende cel gewoon me wakker. Veel mensen hebben succes met deze high-tech methode cild gehad, hoewel, gewoon met behulp van hun mobiele wekker te wekken lucide dromen op het juiste moment tijdens de REM-slaap per nacht.

Bron: http://best-lucid-dreaming-techniques.com