Droom stabilisatie

Droom stabilisatie is een essentiële techniek voor beginnende lucide dromers te leren. Als je niet droom stabilisatie te leren, ben je waarschijnlijk gefrustreerd door steeds wakker jezelf voordat je kunt echt iets in je lucide droom te verwezenlijken.
De reden beginners hebben vaak moeite met droom stabilisatie is dat emoties in de weg. U voert een reality check, realiseer je dromen en lucide voor een van de eerste keer ooit. Dan, opgewonden u en beginnen te proberen te haasten om de droom, uit angst je wakker.
Vergeet niet dat alles wat je gelooft in een droom wordt werkelijkheid geworden. Dus als je bang bent en geloven dat je gaat snel wakker, dan heeft u waarschijnlijk wel. In plaats van het nemen van deze aanpak, is het belangrijk om te kalmeren en focus je geest, geloven dat je alle tijd van de wereld om te doen wat je wilt in je droom.
Een ding om op te merken als je een beginnende lucide dromer is dat je moet proberen droom stabilisatie technieken en de knie krijgen van hen voordat u begint met het proberen droom controle technieken. Ik weet het, het punt is om te beginnen met het beheersen van je dromen, en je wilt naar die. Dit, echter, kan alleen maar leiden tot meer problemen! Hoe meer controle je probeert te nemen voordat je er klaar voor bent, hoe minder stabiel uw dromen zal worden, en hoe meer kans je zult wakker te vroeg.
beefcutstudios.com
Ik, bijvoorbeeld, leverde geen lang lucide dromen hebben, totdat ik in staat om lucide te worden ongeveer zes keer was geweest. Tot slot, op de zevende lucide droom, herinnerde ik me wat ik had geleerd over droom stabilisatie. Ik concentreerde me en ontspannen, en ik keek naar mijn handen, terwijl ze samen te wrijven. Ik praat over specifieke technieken in andere droom stabilisatie blogs, maar voor nu, weet alleen dat deze technieken waren wat werkte voor mij.
Nog steeds, hoewel, het kostte me een tijdje om echt onder de knie krijgen van de droom stabilisatie technieken. Ik heb de moeite van lucide dromen gewoon aan het werk op het houden van mijn dromen stabiel een paar maanden '. Nadat ik had echt deze technieken naar beneden, ik bedacht hoe droom controle te starten. Maar ik kon alleen effectief controle mijn dromen nadat ik geleerd hoe ze te stabiliseren. Dit zal hoogstwaarschijnlijk het geval voor u, ook.
Wezen, het stabiliseren van je dromen gaat fysieke beweging binnen de droom of interactie met je omgeving. Dit zijn de meest effectieve technieken voor mij, maar er zijn een paar anderen die elders op deze blog worden opgemerkt.
Technieken zoals wrijven je handen samen, spinnen rond en schudden van je hoofd kan nuttig zijn. Fysieke bewegingen helpen jezelf echt plaatsen in de droom, en herinneren om jezelf fysiek te verplaatsen kalmeert je naar beneden, ook. Dit zijn mijn favoriete soort technieken, maar je kunt ook gewoon beginnen rond te lopen en de interactie met je omgeving.
De sleutel tot droom stabilisatie is om jezelf echt bewonen de droom. Daarbij gaat het niet nemen van controle over de droom te vroeg, maar eerder, het ervaren van het voor wat het is. Soms zal droom stabilisatie gemakkelijker dan anderen. Sommige dagen heb je een harde tijd om uw dromen om überhaupt te stabiliseren, en anderen hebben, zal het gemakkelijk zijn en je kunt beginnen met het nemen van controle meteen.
In het algemeen, meer ervaren lucide dromers hebben meer vertrouwen in hun vermogen om een ​​droom te stabiliseren, wat betekent dat ze kunnen krijgen hun dromen gestabiliseerd sneller en efficiënter. Als je begint, de sleutel is om te geloven in jezelf en probeer verschillende technieken totdat je erachter te komen wat consequent voor u werkt. Na verloop van tijd zult u waarschijnlijk gebruik maken van een paar favoriete droom stabilisatie technieken, en u zult uw dromen stabieler in no time plat maken.

Bron: http://best-lucid-dreaming-techniques.com